24-02-2011

Outta control...part two!

Vandaag ga ik jullie een tweede nailart laten zien die ik gemaakt heb met als basis Outta Control van Teeez. Een paar dagen geleden heb ik dit geweldige holografische lakje al besproken (voor dit artikel klik hier).
Deze keer heb ik onderstaande nailart gemaakt.

Ik heb hiervoor de lakken Silver van Gosh en de black lak van de Hema gebruikt. De scheiding tussen de 2 lakken heb ik gemaakt door mijn nagels voor de helft af te plakken met tape. Om het geheel nog wat ‘op te pimpen’ heb ik bij de zwart/paarse nagels, witte kristalletjes op de scheidingslijn aangebracht.

Today I’m gonna show you a second nail art made with 3 polishes: Outta control from Teeez, Silver from Gosh and black from the Hema ( The last polish comes from a Dutch store). A couple of days ago I already reviewed the great holographic polish Outta control (for the article click here).
This time I made a second nail art which you can see in the picture bellow.


To create the two part design on my nails, I used some tape to cover up half of my nails. To complete the design, I added some white rhinestones on the nails which are black/purple.




Ik weet nog niet welke van de 2 nailarts ik het leukste vind. Welke vinden jullie het mooiste?

I’m not sure which of the two nail arts I prefer the most. Which one do you prefer?

3 opmerkingen: