26-02-2011

Earlier creations

Voordat ik aan deze blog begon, was ik al druk aan het experimenteren met nagels lakken en het mooier maken van mijn nagels door middel van het stempelen met Konad. Vandaag wil ik hiervan een paar foto’s laten zien aan jullie. Geen super lange blog dit keer dus, maar alleen onderstaande foto’s :P. Enjoy!

Before I started this blog, I was already experimenting with nail polish and making my nails gorgeous by stamping them with Konad. Today I will show you some pictures of this creations. No super long stories this time, but only some pictures below :P. Enjoy!

Als basis heb ik een lakje uit de Orly Viva collectie gebruikt, namelijk: Fiesta.
Voor het stempelen heb ik plate M35 en de stempellakken blauw en donkerpaars van Konad gebruikt.

At first I used a polish out of the Orly Viva collection, named: Fiesta.
After this I stamped with plate M35 and used the stamping polishes blue and dark purple from Konad.

Als basis heb ik zwarte nagellak van de Hema gebruikt.
Voor het stempelen heb ik plate M35 en de witte stempellak van Konad gebruikt.

At first I used a the black polish from the Hema (Dutch store).
After this I stamped with plate M35 and used the white stamping polish from Konad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten